19/11/2020

Ayer, 18 de noviembre, tuvimos la webinar sobre alimentación llevada a cabo por Cristina de Milhflor, Marisa, nuestra enfermera educadora y Paz, nuestra presidenta.

Fue una hora y media muy didáctica en la que se habló de raciones de Hidratos de carbono, de los tipos de alimentos más y menos saludables, del etiquetado de los alimentos…casi nos pusimos a cocinar, pero eso para otra ocasión, que será muy próxima. Como siempre no faltaron nuestros alimentos de pega y reales, para que los participantes pudiesen ver las similitudes entre nuestros platos y los que normalmente consumen.

Lo que mejor funciona es poner ejemplos reales que se puedan adaptar a cada persona, y si son visuales mucho mejor. En este caso hablamos sobre un supuesto estándar con una persona que debe suministrarse insulina y cómo debe gestionar su situación si hace o no ejercicio, si come o no, etc.

Volveremos con más de estos talleres. No dudéis en apuntaros para la próxima.

Subiremos este taller próximamente a la red. Os avisaremos de donde encontrarlo para que lo podáis visualizar.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

___

 

Onte, 18 de novembro, tivemos a  webinar sobre alimentación levada a cabo por Cristina de  Milhflor, Marisa, a nosa enfermeira educadora e Paz, a nosa presidenta.

Foi unha hora e media moi didáctica na que se falou de racións de  Hidratos de carbono, dos tipos de alimentos máis e menos saudables, da etiquetaxe dos alimentos…case nos puxemos a cociñar, pero iso para outra ocasión, que será moi próxima. Como sempre non faltaron os nosos alimentos de mentira e reais, para que os participantes puidesen ver as similitudes entre os nosos pratos e os que normalmente consomen.

O que mellor funciona é poñer exemplos reais que se poidan adaptar a cada persoa, e se son visuais moito mellor. Neste caso falamos sobre un suposto estándar cunha persoa que debe poñerse insulina e como debe xestionar a súa situación se fai ou non exercicio, se come ou non, etc.

Volveremos con máis destes talleres. Non dubidedes en apuntarvos para a próxima.

Subiremos este taller proximamente á rede. Avisarémosvos de onde atopalo para que o poidades visualizar.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.