[ssba-buttons]
08/11/2020

Tenemos en placer de presentaros el video colaboración para el mes de la Diabetes de Patricia Santos, Periodista y Bloguera de “Vive tu Diabetes” y paciente con Diabetes Tipo 1.

Creemos que la palabra más importante de este video es “empoderar”. El empoderamiento del paciente se consigue con el buen hacer de los profesionales sanitarios y asociaciones, pero también del propio esfuerzo y capacidad del paciente con Diabetes para rodearse de personas que lo ayuden a todos los niveles, Las estrategias de tratamiento deben basarse  en 4 pilares de la calidad de vida, que Patricia nos explica de forma estupenda al final de su video.

Desde Auria queremos darte las gracias por este regalo audiovisual que nos has ofrecido para el mes de la dulce escondida. Sin duda seguiremos religiosamente tus post en el blog y en tus redes para descubrir más de tus conocimientos y experiencias.

Os dejamos aquí el enlace a su blog: https://vivetudiabetes.com/

También podréis encontrarla en Facebook, Instagram y Twitter.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

__

 

Temos o pracer de presentarvos o vídeo colaboración para o mes da Diabetes de Patricia Santos, Xornalista e Blogueira de “Vive a túa Diabetes” e paciente con Diabetes Tipo 1.

Cremos que a palabra máis importante deste vídeo é “ empoderar”. O empoderamento do paciente conséguese co bo facer dos profesionais sanitarios e asociacións, pero tamén do propio esforzo e capacidade do paciente con Diabetes para rodearse de persoas que o axuden a todos os niveis, As estratexias de tratamento deben basearse  en 4 alicerces da calidade de vida, que Patricia explícanos de forma estupenda ao final do seu vídeo.

Desde  Auria queremos darche as grazas por este agasallo audiovisual que nos ofreciches para o mes da doce escondida. Sen dúbida seguiremos relixiosamente os teus post no blog e nas túas redes para descubrir máis dos teus coñecementos e experiencias.

Deixámosvos aquí a ligazón ao seu blog:  https:// vivetudiabetes. com/

Tamén poderedes atopala en Facebook, Instagram e Twitter.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.