18/11/2020

 

Rafael Rodríguez Villarino, Secretario provincial do PSdeG-PSOE y portavoz del partido en el Ayuntamiento de Ourense y en la Diputación Provincial, también ha sido, lo que nosotros denominamos popularmente “paciente con Diabetes Tipo 3”, aquellos que viven de cerca en su familia la dulce escondida.

Rafael explica que es imprescindible volver a poner el foco en esta problemática de la Diabetes a nivel nacional, ya que se ha perdido debido a las circunstancias actuales, y que es necesario incluir a las asociaciones de forma más activa e integral en la estrategia de intervención sanitaria. Creemos que también hay trabajo por hacer a nivel autonómico y local.

Gracias, por tu exposición, Rafael, por ofrecer tu perspectiva sobre un problema que no desaparece ni mucho menos disminuye.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

__

 

Rafael Rodríguez Villarino, Secretario provincial  do PSdeG-PSOE e portavoz do partido no Concello de Ourense e na Deputación Provincial, tamén foi, o que nós denominamos popularmente “paciente con Diabetes Tipo 3”, aqueles que viven de preto na súa familia a doce escondida.

Rafael explica que é imprescindible volver poñer o foco nesta problemática da Diabetes a nivel nacional, xa que se perdeu debido ás circunstancias actuais, e que é necesario incluír ás asociacións de forma máis activa e integral na estratexia de intervención sanitaria. Cremos que tamén hai traballo por facer a nivel autonómico e local.

Grazas, pola túa exposición, Rafael, por ofrecer a túa perspectiva sobre un problema que non desaparece nin moito menos diminúe.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.