17/11/2020

Aureliano Ruiz Salmón, Presidente en Funciones de FEDE y presidente de la Asociación Cántabra de Diabetes, no desea dar definiciones técnicas de la Diabetes. Él habla de ella con naturalidad y sin tapujos, como algo no limitante para nuestra vida. Para poder tener esta visión sobre ella es necesario que previamente la conozcamos y aprendamos a lidiar con sus caprichosas características y consecuencias. A domarla, como si fuera un potro salvaje.

Aureliano nos habla de las reivindicaciones que desde la Federación Española de Diabetes y las diferentes asociaciones, se están llevando a cabo.

Estamos muy contentos de poder tenerte en este proyecto de colaboración como uno de los representantes de Fede. Gracias por tu trabajo, Aureliano.

 

__

 

Aureliano Ruiz Salmón, Presidente en Funcións de  FEDE e presidente da Asociación Cántabra de Diabetes, non desexa dar definicións técnicas da Diabetes. EL fala dela con naturalidade e sen andrómenas, como algo non  limitante para a nosa vida. Para poder ter esta visión sobre ela é necesario que previamente a coñezamos e aprendamos a lidar coas súas caprichosas características e consecuencias. A  domarla, coma se fose un poldro salvaxe.

Aureliano fálanos das reivindicacións que dende a Federación Española de Diabetes e as diferentes asociacións, están a levarse a cabo.

Estamos moi contentos de poder terche neste proxecto de colaboración como un dos representantes de  Fede. Grazas polo teu traballo, Aureliano.