[ssba-buttons]
14/11/2020

Jesús Vázquez Abad, del Grupo Parlamentario del Partido Popular en el Senado y Concelleiro en Ourense, conoce de cerca nuestra entidad y siempre se ha hecho partícipe de nuestro Día Mundial en las carpas de mediciones que colocamos todos los años.

Hoy también ha querido estar presente de esta manera y se lo agradecemos profundamente.

Jesús, no dejes de recordar y dar la importancia que se merece a las personas con enfermedades crónicas de Ourense. Porque hoy y siempre, hablamos de personas, no de números, y desgraciadamente, hasta que no nos toca de cerca es difícil que nos concienciemos de lo que significa ser paciente. Hablamos de trabajar en contra de la discriminación laboral en Diabetes, hablamos de mayores medios de apoyo sanitario e innovación para una mayor eficacia en el abordaje de las enfermedades, hablamos del futuro.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

__

 

Jesús Vázquez Abad, do Grupo Parlamentario do Partido Popular no Senado e Concelleiro en Ourense, coñece de preto a nosa entidade e sempre se fixo partícipe do noso Día Mundial nas carpas de medicións que colocamos todos os anos.

Hoxe tamén quixo estar presente desta maneira e agradecémosllo profundamente.

Jesús, non deixes de lembrar e dar a importancia que se merece ás persoas con enfermidades crónicas de Ourense. Porque hoxe e sempre, falamos de persoas, non de números, e desgraciadamente, ata que non nos toca de preto é difícil que nos concienciemos do que significa ser paciente. Falamos de traballar en contra da discriminación laboral en Diabetes, falamos de maiores medios de apoio sanitario e innovación para unha maior eficacia na abordaxe das enfermidades, falamos do futuro.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.