[ssba-buttons]
13/11/2020

Noelia Pérez López, diputada del Grupo Popular en el Parlamento de Galicia también ha dejado de lado unos minutos sus demás responsabilidades para participar en esta campaña de visibilidad del mes de la Diabetes.

Si, es imprescindible la cooperación de las personas con poder de decisión, sobre todo en materia sanitaria, en el desarrollo de políticas de prevención y concienciación que incluyan a pacientes de todas las edades y territorios. Queremos poner especial atención en los pacientes Tipo 2, los más olvidados del sistema. Para poder educar es totalmente necesario que la política los escuche y nos escuche.

Mil gracias, Noelia Pérez, por darnos impulso  y voz y por valorar nuestra tarea.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

___

 

Noelia Pérez López, deputada do Grupo Popular no Parlamento de Galicia tamén deixou de lado uns minutos as súas demais responsabilidades para participar nesta campaña de visibilidade do mes da Diabetes.

Si, é imprescindible a cooperación das persoas con poder de decisión, no desenvolvemento de políticas de prevención e concienciación que inclúan a pacientes de todas as idades e territorios. Queremos poñer especial atención nos pacientes Tipo 2, os máis esquecidos do sistema. Para poder educar é totalmente necesario que a política os escoite e nos escoite.

Mil grazas, Noelia Pérez, por darnos impulso  e voz e por valorar a nosa tarefa.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.