[ssba-buttons]
12/11/2020

María José Modroño, Médica de familia en el Centro de Salud de A Cuña y Presidenta de la academia Médico Quirúrgica de Ourense, nos sintetiza los temas del mes de la Diabetes de forma muy precisa y profesional.

Nos quedamos con su forma de explicar cuál es el papel de la enfermería en el cuidado de la Diabetes, y añadimos, que para poder ofrecer los recursos necesarios para mejorar la calidad de vida del paciente,  es necesaria una mayor inversión y propósito en especializar a la enfermería en Diabetes.

También vemos importante esa adaptación a la situación del paciente, porque las Diabetes son muchas y muy variadas, más de las que nos podamos imaginar, y no nos referimos a los tipos, sino a las problemáticas que arrastran detrás los pacientes y que influyen en su estado.

Quedaos hasta el final del video porque merece la pena.

Muchas gracias, María José, porque sabemos que conseguir tiempo es difícil para ti actualmente. Feliz Día Mundial de la Diabetes.

Esta actividad forma parte del proyecto “Controla tu Diabetes más que nunca”, cofinanciado por el Concello de Ourense.

 

__

 

María José  Modroño, Médica de familia no Centro de Saúde da Cuña e Presidenta da academia Médico Cirúrxica de Ourense, sintetízanos os temas do mes da Diabetes de forma moi precisa e profesional.

Quedamos coa súa forma de explicar cal é o papel da enfermería no coidado da Diabetes, e engadimos, que para poder ofrecer os recursos necesarios para mellorar a calidade de vida do paciente,  é necesaria un maior investimento e propósito en especializar á enfermería en Diabetes.

Tamén vemos importante esa adaptación á situación do paciente, porque as Diabetes son moitas e moi variadas, máis das que nos podamos imaxinar, e non nos referimos aos tipos, senón ás problemáticas que arrastran detrás os pacientes e que inflúen no seu estado.

Quedade ata o final do vídeo porque merece a pena.

Moitas grazas, María José, porque sabemos que conseguir tempo é difícil para ti actualmente. Feliz Día Mundial da Diabetes.

Esta actividade forma parte do proxecto “Controla a túa Diabetes máis que nunca”, cofinanciado polo  Concello de Ourense.