En 2018 empezamos un proyecto muy especial organizado por la Fundación para la Diabetes Novo Nordisk que nos llevó a hacer el camino de Santiago a través de la ruta portuguesa, el segundo año nos atrevimos a volver a besar al Santo por el Camino Inglés y en 2020 queríamos volver con todas nuestras ganas, pero la pandemia nos lo impidió. Fue triste, pero nos apuntamos en rojo en nuestra agenda el hacer de alguna manera el Camino por el Año Xacobeo 2021. Cuando la Fundación nos propuso la idea de caminar por nuestra ciudad como si realizáramos las etapas desde Monforte a Santiago de Compostela, registrando nuestros kilómetros junto a muchos otras Asociaciones con participantes de dentro y fuera de Galicia, nos apuntamos sin pensarlo porque era una magnifica forma de seguir activos y conseguir, aunque fuera de forma virtual, nuestro deseo.
“Haciendo Camino” consiguió que volviéramos a caminar como antes lo hacíamos, con compañía, alegría y seguridad.
Realizamos un Camino diferente, pero logramos que fuera igual de emocionante, sobre todo cuando ayer, día 4 de marzo, nuestros participantes se desplazaron a Santiago para asistir a la misa del peregrino y pisar el suelo de esa ciudad tan especial como término del reto. Hicimos una Andaina por la ciudad, comimos rico, ¡hasta nos hicieron una entrevista para el Correo Gallego! Así que podemos estar orgullosos de nuestro esfuerzo, de llevar la Diabetes por bandera, sin temor a que nos derrote, al igual que ese dichoso bicho que lleva con nosotros un año.
Oficialmente, los 6 caminantes apuntados hemos realizado 134 km cada uno desde el 6 de febrero, extraoficialmente en entrenamientos otros tantos o más. Con mucha preparación, provistos de geles hidroalcohólicos, mascarillas…con mucho cuidado y compañerismo.
Queremos mencionar a Luis, nuestro amigo y peregrino portugués, porque la distancia y las restricciones no han permitido que nos acompañaras, pero te tuvimos siempre presente.
Felicidades a todos y cada uno de los peregrinos y a seguir andando para un buen control de la Diabetes, del cuerpo y de la mente.
Solo podría mejorarlo que se nos unieran muchos más, porque de verdad que esto merece mucho la pena.
___
En 2018 empezamos un proxecto moi especial organizado pola Fundación para a Diabetes Novo Nordisk que nos levou a facer o Camiño de Santiago a través do roteiro portugués, o segundo ano atrevémonos a volver bicar ao Santo polo Camiño Inglés e no 2020 queriamos volver con todas as nosas gañas, pero a pandemia impedíunolo. Foi triste, pero apuntámonos en vermello na nosa axenda o facer dalgunha maneira o Camiño polo Ano Xacobeo 2021. Cando a Fundación propúxonos a idea de camiñar pola nosa cidade coma se realizásemos as etapas desde Monforte a Santiago de Compostela, rexistrando os nosos quilómetros xunto a moitas outras Asociacións con participantes de dentro e fóra de Galicia, apuntámonos sen pensalo porque era unha magnifica forma de seguir activos e conseguir, aínda que fóra de forma virtual, o noso desexo.
“Facendo Camiño” conseguiu que volvésemos camiñar como antes faciámolo, con compañía, alegría e seguridade.
Realizamos un Camiño diferente, pero logramos que fose igual de emocionante, sobre todo cando onte, día 4 de marzo, os nosos participantes desprazáronse a Santiago para asistir á misa do peregrino e pisar o chan desa cidade tan especial como término do reto. Fixemos unha Andaina pola cidade, comemos rico, ata nos fixeron unha entrevista para o Correo Gallego! Así que podemos estar orgullosos do noso esforzo, de levar a Diabetes por bandeira, sen temor a que nos derrote, do mesmo xeito que ese ditoso bicho que leva connosco un ano.
Oficialmente, os 6 camiñantes apuntados realizamos 134 km cada un desde o 6 de febreiro, extraoficialmente en adestramentos outros tantos ou máis. Con moita preparación, provistos de xeles hidroalcohólicos, máscaras…con moito coidado e compañeirismo.
Queremos mencionar a Luís, o noso amigo e peregrino portugués, porque a distancia e as restricións non permitiron que nos acompañases, pero tivémosche sempre presente.
Felicidades a todos e cada un dos peregrinos e a seguir andando para un bo control da Diabetes, do corpo e da mente.
Só podería melloralo que se nos unisen moitos máis, porque de verdade que isto merece moito a pena.