05/02/2021

Hoy a la mañana realizamos dos sesiones educativas con Protección Civil de Ourense. Se habló de complicaciones agudas de la Diabetes que podían encontrarse los y las participantes y cómo abordarlas con rapidez y seguridad. No faltó el taller práctico de hipoglucemias, con nuestro salvador Glucagón, al que también le añadimos por primera vez un poco de tiempo para hablar del nuevo Glucagón intranasal.

La mañana transcurrió entre distancias, ventilaciones y material desinfectado en kits individuales. Es posible hacerlo y así hicimos, solo hay que ponerle voluntad.

Muchas gracias a todas estas personas que nos han acompañado y escuchado atentamente. Sabed que nos tenéis aquí para lo que necesitéis. La salud y la seguridad son imprescindibles y debemos encontrar tiempo para ellas.

Esta actividad está subvencionada por el Concello de Ourense.

 

___

 

Hoxe á mañá realizamos dúas sesións educativas con Protección Civil de Ourense. Falouse de complicacións agudas da Diabetes que podían atoparse os e as participantes e como abordalas con rapidez e seguridade. Non faltou o taller práctico de  hipoglicemias, co noso salvador  Glucagón, ao que tamén lle engadimos por primeira vez un pouco de tempo para falar do novo  Glucagón  intranasal.

A mañá transcorreu entre distancias, ventilacións e material  desinfectado en kits individuais. É posible facelo e así fixemos, só hai que poñerlle vontade.

Moitas grazas a todas estas persoas que nos acompañaron e escoitaton atentamente. Sabede que nos tedes aquí para o que necesitedes. A saúde e a seguridade son imprescindibles e debemos atopar tempo para elas.

Esta actividade está subvencionada polo  Concello de Ourense.