Allariz ha sido un punto dulce por un día. El día 16 de octubre tuvimos el placer de acercarnos a estas maravillosas gentes, a recibir en nuestra carpa a amigos y conocidos y a otras personas interesadas en dedicar un poquito de su tiempo a conocerse.
La Escola Rural De Saúde da Limia nos acompañó exponiendo su proyecto para la población, y dando a conocer a rostros femeninos importantes que con su trabajo, desarrollaron y capacitaron al rural gallego.
Entre las 50 mediciones de glucemia que hicimos, detectamos a bastantes personas cerca o sobrepasando los 200 mg/dl, hablábamos de personas que mayoritariamente sabían de la existencia de su Diabetes, y les faltaba encajar esa pieza del puzzle para regularse apropiadamente. Muchas de estas personas tenían Diabetes Tipo 2.
Volveremos a Allariz y sus alrededores para continuar con la labor informativa para este perfil de personas por petición de la Concellería de Bienestar Social, la cual se ha mostrado muy interesada en darles este servicio a los ciudadanos.
Nos despedimos de este post con algunas de las frases que oímos: “no me mido, ya pasé hambre de niño, no la voy a pasar de mayor”…, “No tengo Diabetes, que ya tomo la pastilla”…, “yo la miro siempre (solo en las mañanas en ayunas)”…
Estas actividades están subvencionadas por la Diputación de Ourense, para el proyecto “La Diabetes Importa”.
__
Allariz foi un punto doce por un día. O día 16 de outubro tivemos o pracer de achegarnos a estas marabillosas xentes, a recibir na nosa carpa a amigos e coñecidos e a outras persoas interesadas en dedicar un pouquiño do seu tempo para coñecerse.
A Escola Rural De Saúde dá Limia acompañounos expoñendo o seu proxecto para a poboación, e dando a coñecer a rostros femininos importantes que co seu traballo, desenvolveron e capacitaron ao rural galego.
Entre as 50 medicións de glicemia que fixemos, detectamos a bastantes persoas preto ou excedendo o 200 mg/ dl, falabamos de persoas que maioritariamente sabían da existencia da súa Diabetes, e faltáballes encaixar esa peza do quebracabezas para regularse apropiadamente. Moitas destas persoas tiñan Diabetes Tipo 2.
Volveremos a Allariz e os seus arredores para continuar co labor informativo para este perfil de persoas por petición da Concellería de Benestar Social, a cal se mostrou moi interesada en darlles este servizo aos cidadáns.
Despedímonos deste post con algunhas das frases que oímos: “non me mido, xa pasei fame de neno, non a vou a pasar de maior”…, “Non teño Diabetes, que xa tomo a pastilla”…, “eu míroa sempre (só nas mañás en xaxún)”…
Estas actividades están subvencionadas pola Deputación de Ourense, para o proxecto “A Diabetes Importa”.