Ayer, en nuestro Día Mundial en el que nos acordamos de todas las personas que viven y luchas contra la Diabetes, pudimos estar presentes por la ciudad. A pesar de la lluvia que estuvo presente durante toda la jornada SIEMPRE es especial.
Nos emocionamos al ver la cantidad de personas que se acercaron a preguntar, a medirse, a hablar con nosotros, a ofrecernos un donativo para la causa: pacientes, médicos, enfermeras, representantes políticos, asociaciones y medios.
El despliegue para este día no es fácil, pero no deja de ser satisfactorio para nosotros.
Importante mención a los buenos profesionales y personas que trabajaron con nosotros: Casa de los Lentes Opticalia, Centro Médico Semecor, Inorde, Colexio Oficial de Farmacéuticos de Ourense y, especialmente, a todos nuestros voluntarios que siempre están ahí (enfermeras y asociados).
En la carpa de la Calle del Paseo logramos hacer alrededor de 200 mediciones de glucosa, tensión arterial y saturación de oxígeno. En las mesas colocadas solo por la mañana en el Hospital Santa María Nai y Hospital Universitario entrada nueva, hicimos 120 mediciones de glucosa entre las dos enfermeras. Algunos se llevaron sus glucemias y tensiones para prevenir, otros vinieron por curiosidad y otros a consultarnos su caso o a contarnos su historia de vida.
Nosotros también aprendemos de estos días de contacto. Y al final de la jornada brindamos con un deseo en mente: porque nunca se pierda la atención al paciente, que no se olvide que la base del buen hacer, tanto en sanidad como en cualquier otro sector, es la comunicación, el tiempo y el respeto.
Las farmacias seguirán hasta el 30 de noviembre ofreciendo la oportunidad de medir la glucosa a quien lo desee. Solo debéis de buscar los carteles de la campaña para saber si vuestra farmacia de barrio está adherida o no.
¡¡GRACIAS, OURENSE!!
__
Onte, no noso Día Mundial no que nos acordamos de todas as persoas que viven e loitas contra a Diabetes, puidemos estar presentes pola cidade. A pesar da choiva que estivo presente durante toda a xornada SEMPRE é especial.
Emocionámonos ao ver a cantidade de persoas que se achegaron a preguntar, a medirse, a falar connosco, a ofrecernos un donativo para a causa: pacientes, médicos, enfermeiras, representantes políticos, asociacións e medios.
O despregamento para este día non é fácil, pero non deixa de ser satisfactorio para nós.
Importante mención aos bos profesionais e persoas que traballaron connosco: Casa dos Lentes Opticalia, Centro Médico Semecor, Inorde, Colexio Oficial de Farmacéuticos de Ourense e, especialmente, a todos os nosos voluntarios que sempre están aí (enfermeiras e asociados).
Na carpa da Rúa do Paseo logramos facer ao redor de 200 medicións de glicosa, tensión arterial e saturación de osíxeno. Nas mesas colocadas só pola mañá no Hospital Santa María Nai e Hospital Universitario entrada nova, fixemos 120 medicións de glicosa entre as dúas enfermeiras. Algúns levaron os seus glucemias e tensións para previr, outros viñeron por curiosidade e outros a consultarnos o seu caso ou a contarnos a súa historia de vida.
Nós tamén aprendemos destes días de contacto. E ao final da xornada brindamos cun desexo en mente: porque nunca se perda a atención ao paciente, que non se esqueza que a base do bo facer, tanto en sanidade como en calquera outro sector, é a comunicación, o tempo e o respecto.
As farmacias seguirán ata o 30 de novembro ofrecendo a oportunidade de medir a glicosa a quen o desexe. Só debedes de buscar os carteis da campaña para saber se a vosa farmacia de barrio está adherida ou non.
GRAZAS, OURENSE!!