[ssba-buttons]
18/05/2023

El martes nos abrieron las puertas de la AAVV San Miguel de Canedo para hacer de las nuestras, aqui tenéis un resumen en fotos.

No es la primera vez que vamos y nos tienen mucho aprecio, ya que nos han llamado para su Semana Cultural, algo grande. Encantadas con la atención puesta en los mensajes de prevención, como siempre.

Un dato a tener en cuenta, y que nos suele pasar: la gran mayoría mujeres, interesadas por su salud y la de sus familiares, ¡a ver esos hombres, que se animen!

Aún continuan hoy, mañana y el sabado estas jornadas, con actividades muy interesantes.

¡Qué iniciativa tan bonita!

Recordad que si quereis conocer a la «Diabetes de cerca» y ofrecerle esta charla a algún grupo podéis llamarnos al 648802361 o al email asociacion@auriadiabeticos.com.

 

 

__

 

O martes abríronnos as portas da AAVV San Miguel de Canedo para facer das nosas, aqui tedes un resumo en fotos.

Non é a primeira vez que imos e téñennos moito aprecio, xa que nos chamaron para a súa Semana Cultural, algo grande. Encantadas coa atención posta nas mensaxes de prevención, como sempre.

Un dato para ter en conta, e que nos adoita pasar: a gran maioría mulleres, interesadas pola súa saúde e a dos seus familiares, a ver eses homes, que se animen!

Aínda continuan hoxe, mañá e o sabado estas xornadas, con actividades moi interesantes.

Que iniciativa tan bonita!

Lembrade que se quereis coñecer á «Diabetes de preto» e ofrecerlle esta charla a algún grupo podedes chamarnos ao 648802361 ou ao email asociacion@auriadiabeticos.com.