Esta semana volvimos de pasar unos días fantásticos en Nigrán, en la Residencia de Tiempo Libre de Panxón. Una convivencia en la que 30 de nosotros han podido disfrutar del entorno, de la tranquilidad y de nuestros planes referidos a la educación diabetológica y juegos grupales.
La parte educativa comenzó el jueves con una taller que profundizó sobre las mediciones capilares e intersticiales. Son precisamente estas últimas las que nos dan algunos quebraderos de cabeza cuando sentimos que nuestro estado general no se relaciona del todo con las cifras, y especialmente cuando estas cifras no responden a las correcciones que estamos haciendo.
Hemos recogido cifras de todos durante toda la convivencia en diferentes momentos para que pudiesen ver ilustrado lo explicado.
Quedó espacio para la diversión por las noches con una sesión de película y una sesión de juegos en los que no faltaron las risas y los canturreos.
Hemos andado mucho y conocido la zona (también hubo tiempo de playa un día y la aprovechamos) y hemos disfrutado con la compañía. Tal parece que la intención y el deseo general es volver pronto.
No ha habido sustos glucémicos, al margen de incidencias pequeñas que se han subsanado tranquilamente. Sin duda un feliz inicio de vacaciones.
Gracias por vuestra compañía, queridos asociad@s.
__
Esta semana volvemos de pasar uns días fantásticos en Nigrán, na Residencia de Tempo Libre de Panxón. Unha convivencia na que 30 de nós puideron gozar da contorna, da tranquilidade e dos nosos plans referidos á educación diabetológica e xogos grupais.
A parte educativa comezou o xoves cunha taller que profundou sobre as medicións capilares e intersticiales. Son precisamente estas últimas as que nos dan algúns quebradizos de cabeza cando sentimos que o noso estado xeral non se relaciona do todo coas cifras, e especialmente cando estas cifras non responden as correccións que estamos a facer.
Recollemos cifras de todos durante toda a convivencia en diferentes momentos para que puidesen ver ilustrado o explicado.
Quedou espazo para a diversión polas noites cunha sesión de película e unha sesión de xogos nos que non faltaron as risas e os canturreos.
Andamos moito e coñecido a zona (tamén houbo tempo de praia un día e aproveitámola) e gozamos coa compañía. Tal parece que a intención e o desexo xeral é volver pronto.
Non houbo sustos glucémicos, á marxe de incidencias pequenas que se emendaron tranquilamente. Sen dúbida un feliz inicio de vacacións.
Grazas pola vosa compañía, queridos asociade@s.