23/03/2022
En la mañana de ayer realizamos una charla educativa con nuestros amigos de Cruz Roja Xinzo de Limia, estaba la sala completa, lo que nos llenó de alegría.
Ofrecimos una visión general de la Diabetes para poder reconocerla y “aprender a guiarla” sin miedo. Parte de la sala tenía Diabetes y nos hablaba de sus experiencias. se sorprendieron al ver más de cerca el funcionamiento del sensor Freestyle Libre y supieron de la existencia del Glucagón.
A cada bloque educativo de la charla nos animamos a llevar a cabo un “examen” de unas poquitas preguntas que se contestaban verbalmente, para ver qué conocimientos tenían y si estaban atentos, nos alegró descubrir que la participación fue activa, incluso algunos quisieron acercarse tras la charla para saber más.
Ah!, y al final hubo tiempo de hacer mediciones de glucosa y repasar la técnica con los que se animaron.
Siempre a la entera disposición de Cruz Roja y de aquellos que colaboran y participan en ella. Gracias a Mónica por brindarnos esta oportunidad.
¡Llamadnos más veces!
Esta actividad es´ta subvencionada por la Diputación de Ourense.
__________________
Na mañá de onte realizamos unha charla educativa cos nosos amigos de Cruz Vermella Xinzo de Limia, estaba a sala completa, o que nos encheu de alegría.
Ofrecemos unha visión xeral da Diabetes para poder recoñecela e “aprender a guiala” sen medo. Parte da sala tiña Diabetes e falábanos das súas experiencias. sorprendéronse ao ver máis de preto o funcionamento do sensor Freestyle Libre e souberon da existencia do Glucagón.
A cada bloque educativo da charla animámonos a levar a cabo un “exame” dunhas pouquiñas preguntas que se contestaban verbalmente, para ver que coñecementos tiñan e se estaban atentos, alegrounos descubrir que a participación foi activa, mesmo algúns quixeron achegarse tras a charla para saber máis.
Ah!, e ao final houbo tempo de facer medicións de glicosa e repasar a técnica cos que se animaron.
Sempre á enteira disposición de Cruz Vermella e daqueles que colaboran e participan nela. Grazas a Mónica por brindarnos esta oportunidade.
Chamádenos máis veces!
Esta actividade está subvencionada pola Deputación de Ourense.