[ssba-buttons]
16/06/2023

Maravillosa la participación que tuvimos la semana pasada en la AA.VV Peliquín Catro Camiños, con nuestro proyecto de Sensibilización de la Diabetes.

39 personas dispuestas a escuchar y, sobretodo, a pincharse dedos. Recordamos que al final de cada charla ofrecemos la oportunidad de conocer la glucemia y de medirse la tensión, y si se ven competentes, se miden ellos mismos y a los demás con supervisión.

Esta labor de sensibilización no se puede detener. Seguiremos recorriendo Ourense, en colaboración con las Agrupaciones de Asociación de Vecinos, como la Agrupación Miño. Esta semana nos vamos a la AA.V.V. As Termas.

Esta actividad está subvencionada por el Ayuntamiento de Ourense por el proyecto «O Corpo Avisa».

 

 

__

 

Maravillosa a participación que tivemos a semana pasada na AA.VV Peliquín Catro Camiños, co noso proxecto de Sensibilización da Diabetes.

39 persoas dispostas a escoitar e, abrigo, a picarse dedos. Lembramos que ao final de cada charla ofrecemos a oportunidade de coñecer a glucemia e de medirse a tensión, e se ven competentes, mídense eles mesmos e aos demais con supervisión.

Este labor de sensibilización non se pode deter. Seguiremos percorrendo Ourense,  en colaboración coas Agrupacións de Asociación de Veciños, como a Agrupación Miño. Esta semana ímonos á AA.V.V. As Termas.

Esta actividade está subvencionada polo Concello de Ourense polo proxecto «Ou Corpo Avisa».