15/06/2020

Echamos de menos los preparativos y la ilusión con la que partimos al Camino de Santiago en años anteriores, pero no podemos olvidar las cosas que hemos aprendido en estos últimos meses. Al fin y al cabo son lecciones de vida que nos hacen apreciar estos momentos: paseando con nuestros amigos, disfrutando de los días y celebrando los santos de algunos de nuestros socios en los momentos de descanso.

Os dejamos un video resumen de la andaina del sábado día 13 de junio realizado por nuestro colaborador Esteban Sánchez Escuredo.

____________

Botamos de menos os preparativos e a ilusión coa que partimos ao Camiño de Santiago en anos anteriores, pero non podemos esquecer as cousas que aprendemos nestes últimos meses. Á fin e ao cabo son leccións de vida que nos fan apreciar estes momentos: paseando cos nosos amigos, gozando dos días e celebrando os santos dalgúns dos nosos socios nos momentos de descanso.

Deixámosvos un vídeo resumen da andaina do sábado día 13 de xuño realizado polo noso colaborador Esteban Sánchez Escuredo.