[ssba-buttons]
02/10/2023
Otro año con un tiempo fantástico para el Paseo por la Salud del Sergas hasta el Tinteiro, apretaba el sol bastante pero ahí estabamos al final, con las compañeras y compañeros de las demás asociaciones, cada una aportando su granito de arena para hacer de la mañana del sabado algo bonito y de valor para los caminantes.
Gracias a las enfermeras que nos ayudaron y a las compañeras de AFFOU Ourense por tener esa camaradería y trabajar juntas.
Por supuesto, un aplauso a esa organización que se esfuerza por crear algo grande cada año, ojalá esto llegue a cuajar de forma habitual y hacer una cada pocos meses.
Sería fantástico.
__________________

Outro ano cun tempo fantástico para o Paseo pola Saúde do Sergas ata o Tinteiro, apertaba o sol bastante pero aí estabamos ao final, coas compañeiras e compañeiros das demais asociacións, cada unha achegando o seu graniño de area para facer da mañá do sabado algo bonito e de valor para os camiñantes.
Grazas ás enfermeiras que nos axudaron e ás compañeiras de AFFOU Ourense por ter esa camaradería e traballar xuntas.
Por suposto, un aplauso a esa organización que se esforza por crear algo grande cada ano, oxalá isto chegue a callar de forma habitual e facer una cada poucos meses.
Sería fantástico.