21/07/2020
El día 26 de julio podréis vernos al comienzo y al final de la ruta en bici organizada por Taboadela Bike en una carpa colocada en la Plaza del Concello de Taboadela. Estaremos para todas las personas con Diabetes que participen, pero también para todos los que necesiten un poquito de energía (tendremos fruta y agua). También si os interesa saber más sobre la patología o sobre nuestro trabajo no dudéis en acercaros, os recibiremos con los brazos abiertos.
El ejercicio es vida!! Gracias @taboadelabike por contar con nosotros. También gracias al Alcalde de Taboadela por tan buen recibimiento.
Tenéis en la página de Facebook de Taboadela Bike las normas de seguridad a seguir durante el evento.
Os esperamos!!!
__
O día 26 de xullo poderedes vernos ao comezo e ao final do roteiro en bicicleta organizado por Taboadela Bike nunha carpa colocada na Praza do Concello de Taboadela. Estaremos para todas as persoas con Diabetes que participen, pero tamén para todos os que necesiten un pouquiño de enerxía (teremos froita e auga). Tamén se vos interesa saber máis sobre a patoloxía ou sobre o noso traballo non dubidedes en achegarvos, recibirémosvos cos brazos abertos.
O exercicio é vida!! Grazas @ taboadelabike por contar connosco. Tamén grazas ao Alcalde de Taboadela por tan bo recibimento.
Tedes na páxina de Facebook de Taboadela Bike as normas de seguridade a seguir durante o evento.
Esperámosvos!!!