18/01/2021

El 16 de enero tuvieron lugar las elecciones para la Presidencia de FEDE Diabetes. De la votación en asamblea General Extraordinaria, salió escogido para el cargo Juan Francisco Perán, un hombre que lleva comprometido con la causa muchos años, que ha sido presidente de la Federación Regional Murciana de Asociaciones de Diabéticos (FREMUD), y actualmente ocupa el cargo de Presidente en la Asociación de Diabéticos de Lorca y su Comarca (ADILOR).

Queremos darle nuestra más sincera enhorabuena y esperamos poder seguir trabajando con él para el colectivo de personas con Diabetes, si no como hasta ahora, mejorando día a día.

En equipo somos más fuertes y eficientes. Bienvenido al cargo, Juan.

https://fedesp.es/wp-content/uploads/2021/01/COMUNICADO-NOMBRAMIENTO-PRESIDENTE-DE-FEDE-3.pdf

 

___

 

O 16 de xaneiro tiveron lugar as eleccións para a Presidencia de  FEDE Diabetes. Da votación en asemblea Xeral Extraordinaria, saíu escollido para o cargo Xoan Francisco  Perán, un home que leva comprometido coa causa moitos anos, que foi presidente da Federación Rexional Murciana de Asociacións de  Diabéticos ( FREMUD), e actualmente ocupa o cargo de Presidente na Asociación de  Diabéticos de Lorca e a súa Comarca ( ADILOR).

Queremos darlle nosa máis sinceiros parabéns e esperamos poder seguir traballando con el para o colectivo de persoas con Diabetes, se non coma ata o de agora, mellorando día a día.

En equipo somos máis fortes e eficientes. Benvido ao cargo, Xoan

 

https://fedesp.es/wp-content/uploads/2021/01/COMUNICADO-NOMBRAMIENTO-PRESIDENTE-DE-FEDE-3.pdf