[ssba-buttons]
14/11/2020

Y el Día ha llegado, ¡¡FELIZ 14 DE NOVIEMBRE, DÍA MUNDIAL DE LA DIABETES!!

Hoy publicamos el manifiesto elaborado por Fede y el manifiesto conjunto con Fegadi que habla de la situación concreta de la Diabetes en Galicia. A través de estos manifiestos, se recogen diversas solicitudes sanitarias a las administraciones públicas, con el fin de dar respuesta a las necesidades del colectivo de personas con Diabetes.

Como sabréis, también este año dedicamos nuestro día a la Enfermería, por eso el lema es «Diabetes y Enfermería» y «La enfermería marca la diferencia».  Queremos dar voz y apoyo a todos esos profesionales sanitarios que cuidan de nosotros en tiempos tan difíciles y dar una llamada de atención para que ellos y ellas tengan mayores oportunidades formativas y laborales con toda la seguridad y coordinación posible.

A todos estos luchadores y a todas las personas con Diabetes de España, deciros que las asociaciones y las federaciones estarán acompañándoos en este camino.

___

E o Día chegou, FELIZ 14 DE NOVEMBRO, DÍA MUNDIAL DA DIABETES!!

Hoxe publicamos o manifesto elaborado por  Fede e o manifesto conxunto con  Fegadi que fala da situación concreta da Diabetes en Galicia. A través destes manifestos, recóllense diversas solicitudes sanitarias ás administracións públicas, co fin de dar resposta ás necesidades do colectivo de persoas con Diabetes.

Como saberedes, tamén este ano dedicamos o noso día á Enfermería, por iso o lema é «Diabetes e Enfermería» e «A enfermería marca a diferenza».  Queremos dar voz e apoio a todos eses profesionais sanitarios que coidan de nós en tempos tan difíciles e dar unha chamada de atención para que eles e elas teñan maiores oportunidades formativas e laborais con toda a seguridade e coordinación posible.

A todos estes loitadores e a todas as persoas con Diabetes de España, dicirvos que as asociacións e as federacións estarán a vos acompañar neste camiño.