25/07/2020

Hoy 25 de julio, es nuestro día, el día de todos esos gallegos que disfrutan de su tierra, que la echan de menos, que trabajan por y para ella. Nos acordamos especialmente de aquellos que han dado el callo estos últimos meses desde el ámbito sanitario y desde el ámbito social, aquellos que cuidan a los más vulnerables de todas las formas posibles.

No dejemos nunca de estar orgullosos de estas personas que hacen de las comunidades espacios sanos y humanos, porque ellos representan y son Galicia.

No hay mejor forma de festejar este día que comunicaros un nuevo paso de la asociación. Esta semana hemos tenido una reunión muy significativa con personas comprometidas con las comunidades del rural. Con su ayuda tendremos más presencia en entornos alejados de la capital y con mayor continuidad. Es el primer paso de un proyecto que busca llegar a todas las personas con Diabetes y con otro tipo de complicaciones derivadas de ésta, atendiéndolos y formándolos integralmente, desde la perspectiva individual como desde la grupal.

Gracias a Pablo García Vivanco y a Escola Rural De Saúde da Limia por tener siempre ese espíritu trabajador hacia nuestro colectivo de dulces y hacia la salud en general. Durante los próximos meses nos veréis más por Xinzo y alrededores.

 

FELIZ DÍA DE GALICIA!!!

 

__

Hoxe 25 de xullo, é o noso día, o día de todos eses galegos que gozan da súa terra, que a botan de menos, que traballan por e para ela. Acordámonos especialmente daqueles que deron o callo estes últimos meses desde o ámbito sanitario e desde o ámbito social, aqueles que coidan aos máis vulnerables de todas as formas posibles.

Non deixemos nunca de estar orgullosos destas persoas que fan das comunidades espazos sans e humanos, porque eles representan e son Galicia.

Non hai mellor forma de festexar este día que comunicarvos un novo paso da asociación. Esta semana tivemos unha reunión moi significativa con persoas comprometidas coas comunidades do rural. Coa súa axuda teremos máis presenza en contornas afastadas da capital e con maior continuidade. É o primeiro paso dun proxecto que busca chegar a todas as persoas con Diabetes e con outro tipo de complicacións derivadas desta, atendéndoos e formándoos integralmente, desde a perspectiva individual como desde a grupal.

Grazas a Pablo García Vivanco e a Escola Rural De Saúde dá Limia por ter sempre ese espírito traballador cara ao noso colectivo de doces e cara á saúde en xeral. Durante os próximos meses verédesnos máis por Xinzo e arredores.

 

FELIZ DÍA DE GALICIA!!