20/01/2021

Hoy nos visitó por primera vez A., una mujer con Diabetes Tipo 2 que desconocía las dinámicas diarias de medición. Nunca es tarde para aprender. La situación es difícil, pero haremos todo lo posible desde la asociación para que tenga mejor calidad de vida, empezando por su Diabetes, pero también con todo lo demás. No os olvidéis de que no solo somos agentes educativo-sanitarios, también tenemos algo de escuchadores y de activadores de personas y de otros servicios que defienden el bienestar. Desde luego debemos de cuidar a la gente, especialmente en estos momentos de dificultad.

A A. la hemos emplazado a venir proximamente, tras indicarle y proporcionarle todo lo necesario para medirse correctamente. Veremos en unas semanas qué tal se comporta su Diabetes con ella y si se ha habituado a controlarse diariamente.

 

___

 

Hoxe visitounos por primeira vez A., unha muller con Diabetes Tipo 2 que descoñecía as dinámicas diarias de medición. Nunca é tarde para aprender. A situación é difícil, pero faremos todo o posible desde a asociación para que teña mellor calidade de vida, empezando pola súa Diabetes, pero tamén con todo o demais. Non vos esquezades de que non só somos axentes educativo-sanitarios, tamén  temos algo de  esscoitadores e de activadores de persoas e doutros servizos que defenden o benestar. Desde logo debemos de coidar á xente, especialmente nestes momentos de dificultade.

A A. emprazámola a vir  proximamente, tras indicarlle e proporcionarlle todo o necesario para medirse correctamente. Veremos nunhas semanas que tal se comporta a súa Diabetes con ela e se habituou a controlarse diariamente.