27/07/2020

El domingo 26 de julio acudimos a Taboadela para colaborar muy gustosamente con Taboadela Bike y el Concello de Taboadela en su bicicletada familiar. Una maravillosa y divertida manera de hacer ejercicio rodeado de familiares y amigos, y una manera de acostumbrar a los más peques a este tipo de dinámicas tan beneficiosas.

En nuestro stand repartimos agua y frutas, muy amablemente donadas por nuestros comprometidos colaboradores: Aguas Sousas y Frutas Santiago. Siempre que los llamamos no dudan en ayudarnos en este tipo de actividades. También realizamos mediciones de glucosa antes y después de la actividad.

Felicidades a todos, y especialmente a los más dulces que terminaron el paseo sin incidencias de glucemia. Muy bien llevada!

Esto habrá que repetirlo!

 

__

 

O domingo 26 de xullo acudimos a Taboadela para colaborar moi gustosamente con Taboadela Bike e o Concello de Taboadela no seu bicicletada familiar. Unha marabillosa e divertida maneira de facer exercicio rodeado de familiares e amigos, e unha maneira de afacer aos máis peques a este tipo de dinámicas tan beneficiosas.

Na nosa caseta repartimos auga e froitas, moi amablemente doadas polos nosos comprometidos colaboradores: Augas Sousas e Froitas Santiago. Sempre que os chamamos non dubidan en axudarnos neste tipo de actividades.

Tamén realizamos medicións de glicosa antes e despois da actividade. Felicidades a todos, e especialmente aos máis doces que terminaron o paseo sen incidencias de glucemia. Moi ben levada!

Isto haberá que repetilo!