[ssba-buttons]
02/02/2022

Desde el sábado 5 de febrero al 9 de abril, 9 de nuestros andarines más aguerridos de la asociación, se unen a la Asociación Cultural Loiro na Memoria para comenzar una nueva aventura en el Camino de Santiago. Esta vez por tierras que no hemos caminado todavía: la ruta Santiago de Compostela- Fisterra-Muxía.

La primera etapa constará de 15 km, con inicio en la Catedral de Santiago de Compostela y término en Trasmonte, así que saldremos en buses desde Ourense previamente. Esa será la dinámica cada sábado, saliendo de nuestra ciudad hasta cada punto de comienzo de recorrido, siempre con avituallamiento y atención de nuestra enfermería educadora.

Una nueva experiencia siempre es bienvenida, y estamos preparados para celebrar el año Xacobeo como tiene que ser. La verdad, aún no salimos pero ya estamos deseando volver, porque el Camino es mágico, en este caso, el final del Camino, que lo es todavía más.

Os iremos contando más de nuestras andanzas. ¡Estad pendientes!

 

__

 

Desde o sábado 5 de febreiro ao 9 de abril, 9 dos nosos   andarines máis aguerridos da asociación,  únense á Asociación Cultural  Loiro  na Memoria para comezar unha nova aventura no Camiño de Santiago. Esta vez por terras que non camiñamos aínda: o roteiro Santiago de Compostela- Fisterra-Muxía.

A primeira etapa constará de 15 km, con inicio na Catedral de Santiago de Compostela e termino en  Trasmonte, así que sairemos en buses desde Ourense  previamente. Esa será a dinámica cada sábado, saíndo da nosa cidade ata cada punto de comezo de percorrido, sempre con  avituallamiento e atención da nosa enfermería educadora.

Unha nova experiencia sempre é benvida, e estamos preparados para celebrar o ano Xacobeo como ten que ser. A verdade, aínda non saímos pero xa estamos a desexar volver, porque o Camiño é máxico, neste caso, o final do Camiño, que o é aínda máis.

Iremos contando máis das nosas andanzas. Estade pendentes!