[ssba-buttons]
19/12/2018

O 10 e 17 de decembro desfrutamos da compaña e acollemento das xentes da Limia. A casa da Cultura de Xinzo foi o escenario da teoría e práctica da doce escondida, e creemos que foi verdaderamente unhas horas ben aproveitadas para tódolos asistentes.

 

Volveremos por esas terras, coa nosa maleta educativa en Diabetes para todas as xentes dos pobos mais pequechos e rurais (persoas con Diabetes e coidador@s) e con moita ilusión. O ano 2019 esperamos movernos moito mais, isto promete!

 

Moitas Grazas á Escola Rural de Saúde da Limia por facer posible esta visita.

 

Estas actividades foron cofinanciadas pola Diputación de Ourense co proxecto «Aprende a convivir coa Diabetes».

___

 

El 10 y 17 de diciembre disfrutamos de la compañía y acogimiento de las gente de la Limia. La casa de la Cultura de Xinzo fue el escenario de la teoría y la práctica de la dulce escondida, y creemos que fueron verdaderamente unas horas bien aprovechadas para todos los asistentes.

 

 

Volveremos por estas tierras, con nuestra maleta educativa en Diabetes para todas las personas de pueblos más pequeñitos y rurales (personas con Diabetes y cuidador@s) y con mucha ilusión. El año 2019 esperamos movernos mucho más, esto promete!

 

Muchas gracias a la Escuela Rural de Salud de la Limia por hacer posible esta visita.

 

Estas actividades fueron cofinanciadas por la Diputación de Ourense con el proyecto «Aprende a convivir con la Diabetes».

 

FOTOS