[ssba-buttons]
30/11/2018

Como di Carlos Arguiñano «Que gustiño e que pracer, andar na cociña, que gozada ó pensar polo que ven despois…». Pois si, o noso Arguiñano particular Kike Fernández e a nosa educadora Marisa fixeron un tándem o día 23 de novembro pola tarde para concienciar ós/ás nosos/nosas socios/socias de que disfrutar  das festas non está reñido con ter Diabetes. 

 

 

¿E que fixemos durante esas dúas horas na cociña? Elaboramos un menú navideño e uns postres aptos para a xente doce, mentres, por suposto, Marisa puntualizaba sobre as indicadas racións e tipos de nutrientes que máis debíamos ter en conta e os que non. 

 

Participamos no taller 16 persoas de variadas idades e, finalmente, puidemos degustar os pratos.

 

Non creades que esta vai a ser a última vez que fagamos este tipo de taller, porque o desexo de volver é grande, seguro farémolo moito mellor e con moita mais participación. Estade atentos para apuntarvos.

Esta actividade foi financiada polo Concello de Ourense no Proyecto «Conciencia Doce» para o ano 2018. Muchas gracias a Cáritas Diocesana por su colaboración.

 

______

 

Como dice Carlos Arguiñano «Qué gustito y qué placer, andar en la cocina, que gozada al pensar en lo que viene después…». Pues si, nuestro Arguiñano particular Kike Fernández y nuestra Educadora Marisa hicieron un tándem el día 23 de noviembre por la tarde para concienciar a nuestros/nuestras socios/as de que disfrutar de las fiestas no está reñido con tener Diabetes.

 

 

¿Y qué hicimos durante esas dos horas en la cocina? Elaboramos un menú navideño y unos postres aptos para la gente más dulce, mientras, porsupuesto, Marisa puntualizaba sobre las raciones indicadas y tipos de nutrientes que más deberíamos tener en cuenta en nuestra mesa y cuáles no.

 

Participaron en el taller 16 personas de variadas edades y, finalmente, pudimos degustar los platos realizados. 

 

No creáis que esta va a ser la última vez que hagamos este tipo de taller, porque  el deseo de volver es grande, seguro que lo haremos mucho mejor y con mucha más participación. Estad atentos para apuntaros. 

Esta actividad fue financiada por el Concello de Ourense en el Proyecto «Conciencia Dulce» para el año 2018. Muchas gracias a Cáritas Diocesana por su colaboración.

 

FOTOS