[ssba-buttons]
01/06/2017

 

Como sabedes, onte e antonte (30 e 31 de Maio) estiviemos participando, xunto con outras entidades de saúde da cidade, na Feira da Saúde do Concello de Ourense.

 

Ata o noso stand achegáronse unha morea de persoas a facer a medición da glicosa (800 aproximadamente) e a interesarse pola labor da nosa asociación.

 

Así mesmo, realizamos, tal e como estaba previsto, un taller educativo impartido pola sempre colaboradora Marisa Ruiz (Educadora en Diabetoloxía) sobre o control da glicosa e a administración de insulina. 

 

Dende a Asociación Diabética Auria queremos dar as grazas a todos os colaboradores que nos realizaron diferentes aportacións para este evento: laboratorios que nos cederon os materiais educativos e sanitarios, aguas de SOUSAS, Frutas MAVAZ, A Bufarda, FEDE,…

 

Aquí vos deixamos un pequeno resumo das xornadas!

 

VER FOTOS

———————————————————————————————————-

 

Como sabeis, ayer y anteayer (30 y 31 de Mayo) estuvimos partiicpando, junto con otras entidades de salud de la ciudad, en la Feria de la Salud del Concello de Ourense.

 

Hasta nuestro stand se acercaron un montón de personas a hacer la medicioón de glucosa (800 aproximadamente) y a interesarse por la labor de nuestra asociación.

 

Así mismo, realizamos, tal y como estaba previsto, un taller educativo impartido por la siempre colaboradora Marisa Ruiz (Educadora en Diabetología) sobre el control de la glucosa e la administración de insulina.

 

Desde la Asocación Diabética Auria queremos dar las gracias a todos los colaboradores que nos realizaron diferentes aportaciones para este evento: laboratorios que nos cedieron los materiales educativos y sanitarios, augas de SOUSAS, Frutas MAVAZ, A Bufarda, FEDE,…

 

Aquí os dejamos un pequeño resumen de las jornadas!

 

VER FOTOS