[ssba-buttons]
19/06/2017

 

O pasado domingo 18 de Xuño realizamos unha excursión ao Barco de Valdeorras e arredores, xa que debido á distancia que separa esta zona da capital ourensá, as persoas con diabetes que alí residen teñen dificultades para aproveitar as actividades que organizamos na cidade.

 

Nesta ocasión, fixemos unha andaina polo Paseo do Malecón e impartimos unha Charla-taller sobre Hipoglicemias (como previr, recoñecer e tratar as baixadas de glicosa e como coñecer cando se debe buscar atención médica de emerxencia).

 
Pola tarde, visitamos o Santuario das Hermitas (O Bolo) coas persoas maiores, e cos máis pequenos realizamos xogos ao aire libre e na agua debido ás altas temperaturas, dirixidos por un Monitor especializado e controlados pola Enfermeira Educadora en Diabetoloxía, coa fin de que realicen exercicio físico e comproben cómo este incide na evolución da súa doenza.
 
 
En definitiva, pasamos un bo rato, a pesares da calor,.. ao tempo que aprendemos un pouco máis sobre o coidado da Diabetes.
 
 
Aquí vos deixamos as fotos da xornada,…
 
 
*Esta actividade forma parte do noso Proxecto de Xornadas de Educación Diabetolóxica «Achegándonos ao rural ourensán» financiado pola Deputación Provincial de Ourense.
 
 
 
 
 
———————————————————————————————————————————-
 
 
El pasado domingo 18 de Junio realizamos una excursión al Barco de Valdeorras y alrededores, ya que debido a la distancia que separa esta zona de la capital orensana, las personas con diabetes que allí residen tienen dificultades para aprovechar las actividades que organizamos en la ciudad.
 
 
En esta ocasión, hicimos una Caminata por el Paseo del Malecón e impartimos una Charla-taller sobre Hipoglucemias (cómo prevenir, reconocer y tratar las bajadas de glucosa y cómo conocer cuándo se debe buscar atención médica de emergencia).
 
 
Por la tarde, visitamos el Santuario de las Hermitas (El Bolo) con las personas mayores, y con los más pequeños realizamos juegos al aire libre y en el agua debido a las altas temperaturas, dirigidos por un Monitor especializado y controlados por la Enfermera Educadora en Diabetología, con el fin de que realicen ejercicio físico y comprueben cómo este incide en la evolución de su enfermedad.
 
 
En definitiva, pasamos un buen rato, a pesar del calor,.. al tiempo que aprendimos un poco más sobre el cuidado de la Diabetes.
 
 
Aquí os dejamos las fotos de la jornada,…
 
 
*Esta actividad forma parte de nuestro Proyecto de Jornadas de Educación Diabetológica «Acercándonos al rural orensano» financiado por la Diputación Provincial de Ourense.