[ssba-buttons]
23/05/2017
 
 
Onte tivo lugar a charla que tiñamos programada no CEIP Carlos Casares de Xinzo de Limia, á que acudiron moitos profesores/as interesados en aprender un pouco máis no tocante á atención aos escolares con diabetes. Así mesmo, asistiron algúns dos nosos nenos/as «doces» escolarizados nese centro coas súas familias. 
 
Falouse da diabetes, e das diferentes circunstancias que en relación coa diabetes se poden presentar na xornada escolar (atención especial aos profesores de educación física). Importante tamén o reforzo sobre a alimentación e a necesidade de pequenos suplementos alimenticios en relación ás fluctuacións do perfil glicémico. Tamén tiveron un primeiro contacto coas técnicas de administración de insulina e o glucagón e aprenderon a facer un control de glicemia. 
 
 
¡MOITAS GRAZAS A TODOS OS/AS ASISTENTES!
 
 
—————————————————————————————————-
 
Ayer tuvo lugar la charla que teníamos programada en el CEIP Carlos Casares de Xinzo de Limia, a la que acudieron muchos profesores/as interesados en aprender un poco más en relación a la atención a los escolares con diabetes. Así mismo, asistieron algunos de nuestros niños/as «dulces» escolarizados en ese centro con sus familias.
 
Se habló de la Diabetes, y de las diferentes circunstancias que en relación con la diabetes se pueden presentar en la jornada escolar (atención especial a los profesores de educación física). Importante también el refuerzo sobre la alimentación y la necesidad de pequeños suplementos alimenticios en relación a las fluctuaciones del perfil glucémico. También tuvieron un primer contacto con las técnicas de administración de insulina y el glucagón y aprendieron a hacer un control de glucemia.
 
 
¡MUCHAS GRACIAS A TODOS LOS/AS ASISTENTES!