[ssba-buttons]
28/05/2018

O mércores e venres pasado tivemos duas veladas moi especiais nas Asociacións de Veciños de Vistafermosa e «Ribeira Miño» de Oira. Recibíronnos con gran interés en resolver dúbidas nun ambiente cercano, familiar, o ideal para aprender cousas novas.

 

Isto solo é o comezo, xa plantexamos acudir a novas asociacións e animamos a calquera persoa a interesarse por este proxecto tan beneficioso para todos e todas e crear interese no seo barrio para que podamos achegarnos con todas as nosas ferramentas didácticas.

 

Moitas grazas ós participantes e a Agrupación de Asociacións de Veciños «Miño», por axudarnos a facer posible este proxecto tan necesario. Seguiremos traballando con toda a ilusión do mundo!

 

FOTOS

 

—-

 

El miércoles y el viernes pasado hemos tenido dos veladas muy especiales en las Asociaciones de Vecinos de Vistahermosa y «Ribeira Miño» de Oira. Nos recibieron con gran interés en resolver dudas en un ambiente cercano, familiar, el ideal para aprender cosas nuevas. 
 

 

Esto solo es el comienzo, ya planteamos acudir a nuevas asociaciones, y animamos a cualquier persona a interesarse por este proyecto tan beneficioso para todos y todas, y en crear interés en su barrio para que nos acerquemos con todas nuestras herramientas didácticas.

 

 

 

Muchas gracias a los participantes y a la Agrupación de AAVV Miño por ayudarnos a hacer posible este proyecto tan necesario. Seguiremos trabajando con toda la ilusión del mundo!