[ssba-buttons]
21/12/2018

 

O día 19 de decembro formouse o Consello Asesor de Pacientes de Área de Ourense, verín e o Barco de Valdeorras e, por suposto, formamos parte desa primeira reunión, a cal esperamos sexa a primeira de moitas outras que se farán regularmente a partires de agora.

 

Nos e outras asociacións comprometímonos a ser as voces dos pacientes e a canalizae a súas necesidades, ademais esperamos ter maior presenza de cara ó público no Hospital para que podáides coñecernos e aproveitar todo o que podemos ofrecer 8asesoramento, apoio e demais servizos.

 

___

 

El día 19 de diciembre se formó el Consejo Asesor de pacientes del Área de Ourense, Verín y Barco de Valdeorras, y por supuesto, formamos parte de esa primera reunión, la cual esperamos sea la primera de muchas otras que se harán regularmente a partir de ahora.


Nosotros y otras asociaciones nos hemos comprometido a ser las voces de los pacientes y a canalizar sus necesidades, además esperamos tener mayor presencia de cara al público en el Hospital para que podáis conocernos y aprovechar todo lo que podemos ofrecer (con asesoramiento, apoyo y demás servicios).