O sábado día 9 o gran grupo de caminantes no cal se encontraban 13 socios e socias da Asociación Auria, saíu de Milladoiro para poner fin a un proxecto ambicioso e arriscado. Meses de entrenamentos e formación conseguiron iste reto, junto a una boa dose de compañeirismo e humor.
Tras asistir á Misa na catedral, una coral recibiu a todos e todas ás súas portas, una sorpresa que dende logo convertiuse nun máis dos inolvidables recordos que se experimentaron durante istes 8 días.
Peregrinos, debedes estar orgullosos devos mesmos, nosa Asociación e a Comunidade Diabética davos a noraboa por ser un exemplo de perseverancia e valentía. A chegada á Praza do Obradoiro significou moitas cousas, a máis importante é que demostrástedes que a Diabetes non debería ser, e efectivamente, non é, una enfermidade que nos impida avanzar nos nosos propósitos, non é un impedimento para levantarnos día a día e darun paso, e outro, e outro, ata cumplir os nosos obxectivos. De feito, demostrástedes que ise impulso e esa resolución para movernos é o ingredente perfecto para o control de esa doce problemática.
Grazas ó Camiño coñecedesvos máis a fondo, como persoas e como persoas con diabetes, acertáchedes e cometíchedes erros, aprendícheedes a xestionalos en base a novas experiencias…Vides un pouquiño máis sabios.
Desde a Asociación Diabética Auria queremos agradecer o gran traballo realizado por parte da Organización da Fundación para a Diabetes, ós voluntarios e persoal sanitario e a todos os que aportaron o seu graniño de area para o proxecto.
Sen dúbida repetiremos e oxalá sexamos o triple de peregrinos, polo de pronto non paramos coas andainas de fin de semana, a seguir coa actividade física!!
——-
El sábado día 9 el gran grupo de caminantes en el cual se encontraban 13 socios y socias de la Asociación Auria , salió de Milladoiro para poner fin a un proyecto ambicioso y arriesgado. Meses de entrenamientos y formación consiguieron este reto, junto a una buena dosis de compañerismo y humor.
Tras haber asistido a la Misa en la Catedral, un coro recibió a todos y todas a sus puertas, una sorpresa que desde luego se ha convertido en uno más de los inolvidables recuerdos que se han experimentado durante estos 8 días.
Peregrinos, debéis estar orgullosos de vosotros mismos, nuestra Asociación y la Comunidad Diabética os da la enhorabuena por ser un ejemplo de perseverancia y valentía. La llegada a la Plaza del Obradoiro ha significado muchas cosas, la más importante es que habéis demostrado que la Diabetes no debería ser y, efectivamente, no es, una enfermedad que nos impida avanzar en nuestros propósitos, no es un impedimento para levantarnos día a día y dar un paso, y otro, y otro hasta cumplir nuestros objetivos. De hecho, habéis demostrado que ese impulso y esa resolución para moveros es el ingrediente perfecto para el control de esa dulce problemática.
Gracias al Camino os habéis conocido más a fondo, como personas, y como personas con diabetes, habéis acertado y cometido errores, habéis aprendido a gestionaros en base a nuevas experiencias…Venís un poquito más sabios.
Desde la Asociación Diabética Auria queremos agradecer el gran trabajo realizado por parte de la Organización de la Fundación para la Diabetes, a los voluntarios y personal sanitario y a todos los que han aportado su granito de arena para el proyecto.
Sin duda repetiremos y ojalá seamos el triple de peregrinos, por lo de pronto no paramos con las andainas de fin de semana, a seguir con la actividad física!!
Os dejamos las fotos de toda la aventura y un link con muchas más fotos de la Fundación para la Diabetes.
http://www.fundaciondiabetes.org/retos/647/diario-del-camino-portugues-2018