15/09/2021

Colgamos la entrevista que Telemiño ha realizado a nuestra Presidenta hace unos días. Paz ha aprovechado para informar sobre lo que estamos haciendo actualmente desde la entidad, una programación realizada gracias a la valiosa colaboración de numerosos profesionales del ámbito sanitario y político.

Queremos movernos y necesitamos toda la ayuda posible para no dejar solos a los que necesitan responder preguntas sobre su Diabetes, incluso para los que todavía no se las hacen y deberían empezar a plantearse.

Fundamental es nuestro trabajo, como fundamental es que la gente sepa de nuestra existencia y de la mano que les tendemos. Gracias a Telemiño y a los medios que siempre nos dan la oportunidad de expresarnos. Merece la pena escuchar a Paz.

 

___

 

Colgamos a entrevista que  Telemiño realizou á nosa Presidenta hai uns días. Paz aproveitou para informar sobre o que estamos a facer actualmente desde a entidade, unha programación realizada grazas á valiosa colaboración de numerosos profesionais do ámbito sanitario e político.

Queremos movernos e necesitamos toda a axuda posible para non deixar sós aos que necesitan respostar preguntas sobre a súa Diabetes, mesmo para os que aínda non as fan e deberían empezar a facelas.

Fundamental é o noso traballo, como fundamental é que a xente saiba da nosa existencia e da man que lles tendemos. Grazas a  Telemiño e aos medios que sempre nos dan a oportunidade de expresarnos. Merece a pena escoitar a Paz.