19/01/2022

Volvemos al cole, y esta vez con los profes en el CEIP de Seixalbo!!

El próximo martes repasaremos y aprenderemos cositas nuevas juntos, entre otras cosas, a interpretar los resultados de los sensores de monitorización de glucosa del niño o niña o a entender qué implica para el alumno el consumo de cantidades y de tipos de nutrientes como los Hidratos de Carbono.

La charla de Marisa, nuestra enfermera educadora, se fundamentará en ofrecer a los participantes herramientas para la adquisición de habilidades básicas que les permita responder a las necesidades del niño con Diabetes.

Vamos a recordar y a seguir resolviendo dudas para el buen funcionamiento del cole, si señor!

Esta actividad está subvencionada por el Ayuntamiento de Ourense.

 

___

 

Volvemos ao cole, e esta vez cos  profes no CEIP de  Seixalbo!!

O vindeiro martes repasaremos e aprenderemos  cousiñas novas xuntos, entre outras cousas, a interpretar os resultados dos sensores de monitoraxe de glicosa do neno ou nena ou a entender que implica para o alumno o consumo de cantidades e de tipos de nutrientes como os  Hidratos de Carbono.

A charla de Marisa, a nosa enfermeira educadora, fundamentarase en ofrecer ás participantes ferramentas para a adquisición de habilidades básicas que lles permita responder as necesidades do neno con Diabetes.

Imos lembrar e a seguir resolvendo dúbidas para o bo funcionamento do cole, si señor!

Esta actividade está subvencionada polo Concello de Ourense