07/04/2021

Hoy es el Día Mundial de la Salud, y como todos los años lo celebramos e invitamos a reflexionar sobre la importancia de la atención sanitaria en todo el planeta.

Indudablemente, este año se homenajea a todos los profesionales que aún luchan contra la pandemia, y la OMS también lanza una serie de objetivos que tienen que ver con la necesidad imperante de universalizar los servicios sanitarios y asistenciales, la apuesta por la solidaridad y la inversión en salud.

El día de hoy sirve para meditar sobre nuestros derechos, sobre las opciones que tenemos y que en algunos lugares del mundo son prácticamente inexistentes. Las desigualdades se han hecho cada vez más visibles con la COVID-19, y la concienciación y el compromiso de un cambio se hacen más imprescindible que nunca.

Construyamos juntos un mundo más justo y saludable, por todos nosotros y por nuestro futuro.

 

____

 

Hoxe é o Día Mundial da Saúde, e como todos os anos celebrámolo e convidamos a reflexionar sobre a importancia da atención sanitaria en todo o planeta.

Este ano homenaxéase a todos os profesionais que aínda loitan contra a pandemia, e a OMS tamén lanza unha serie de obxectivos que teñen que ver coa necesidade imperante de  universalizar os servizos sanitarios e asistenciais, a aposta pola solidariedade e o investimento en saúde.

O día de hoxe serve para meditar sobre os nosos dereitos, sobre as opcións que temos e que nalgúns lugares do mundo son practicamente inexistentes. As desigualdades fixéronse cada vez máis visibles coa COVID-19, e a concienciación e o compromiso dun cambio fanse máis imprescindible que nunca.

Construamos xuntos un mundo máis xusto e saudable, por todos nós e polo noso futuro.