[ssba-buttons]
18/04/2018

O sabado, 14 de abril, o grupo entrenou pola fantástica ruta do Rio Lonia e todos xuntos axudaron a unha compañeira a afrontar unha hipoglucemia importante debida ó incorrecto axuste de hidratos, a pesar das compensacións feitas antes da andaina. Como vedes, chegar ó obxectivo non é tan fácil, posto que se debe estar ó corrente dos nosos niveis e dos protocolos para ocasións como estas. Aínda con este contratempo, o grupo demostrou estar unico e conseguiu arropar á persoa e normalizar pouquiño a pouco a situación.

 

Finalmente terminouse a andaina con éxito  e algúns incluso volveron  a exercitarse o domingo 15 de abril por unha ruta máis urbana.

Xa queda pouco para o camiño, vamos a aproveitar  ó maximo estes momentos!

 

FOTOS

 

 

Por outro lado, informárvos que o próximo día 26 de abril, temos previsto que os doces camiñantes participen nunha xornada didáctica para aprender a utilizar a aplicación Countour Diabetes e xestionar efectivamente os seus niveis de glicosa. Estades invitados todos os que desexedes acudir.

Esta actividade está enmarcada no Proxecto «Aprende a Convivir coa Diabetes», cofinanciado pola Diputación de Ourense.

 

 

 

—-

El sabado 14 de abril, nuestro grupo entrenó por la fantástica ruta del Rio Loña y todos juntos ayudaron a una compñaera a afrontar una hipoglucemia importante debida al incorrecto ajuste de hidratos, a pesar de las compensaciones hechas antes de la andaina. Como veis, llegar al objetivo no es tan fácil, puesto que se debe estar al corriente de nuestros niveles y de los protocolos para ocasiones como éstas. Aún con este contratiempo, el grupo demostró estar unido y consiguió arropar a la compañera y normalizar poquito a poco la situación.

 

Finalmente se terminó la andaina con éxito y algunos incluso volvieron a ejercitarse el domingo 15 de abril por una ruta más urbana.

Ya queda poco para el Camino, vamos a aprovechar al máximo estos momentos!

 

 

 

Por otro lado, informaros que el próximo día 26 de abril tenemos previsto que los dulces caminantes participen en una jornada didáctica para aprender a utilizar  la aplicación Countour Diabetes y gestionar efectivamente sus niveles de glucosa. estáis invitados todos los que deseéis acudir. 

 

Esta actividad está enmarcada en el proyecto «Aprende a Convivir con la Diabetes», cofinanciado por la Diputaciçon de Ourense.