04/02/2021

Ayer recibimos por segunda vez en consulta a A. para conocer cómo le han ido estos días de automediciones. Está regulada pero le hace falta técnica para no hacerse demasiado daño en sus dedos, así que repasamos con ella como hacerlo más eficientemente. Y volvemos a citarla para más adelante, para seguir creando un hábito de medición y para realizar un seguimiento continuado y un plan de actuación para apoyarla en su situación general.

Recordad la importancia de alimentaros de forma nutritiva y no obviéis el desayuno, ya que os ayudará a regular vuestra glucosa durante todo el día, ¡hay que darle energía a ese páncreas!

 

__

 

Onte recibimos por segunda vez en consulta a A. para coñecer como lle foron estes días de  automedicións. Está regulada pero faille falta técnica para non facerse demasiado dano nos seus dedos, así que repasamos con ela como facelo máis eficientemente. E volvemos citala para máis adiante, para seguir creando un hábito de medición e para realizar un seguimento continuado e un plan de actuación para apoiala na súa situación xeral.

Lembrade a importancia de alimentarvos de forma nutritiva e non obviedes o almorzo, xa que vos axudará a regular a vosa glicosa durante todo o día, hai que darlle enerxía a ese páncreas!