27/01/2021

Ayer tuvimos una reunión de  urgente necesidad con A., a cuyo padre le fue recetada recientemente insulina para su tratamiento. La pobre necesitaba adiestrarse en las técnicas de insulina y medición, ya que nunca las había practicado y solo había recibido la orden de inyección y la receta de forma telefónica y nada más.

En estos casos es normal sentirse perdidos ante la nueva realidad con la que tenemos que luchar, y  es inevitable sentirse un poco solos  y poco competentes. Como para todo, es necesario aprender sobre ello y entrenar, y sobretodo encontrar a la persona y profesional que te guíen en el proceso.

Desgraciadamente, la sanidad no está pasando por buenos momentos, pero nosotros podemos ayudar a todos lo que necesiten tiempos de aprendizaje, asesoramiento y manos amigas.

Mucho ánimo, para A. y para su padre, seguiremos en contacto permanente con ellos, acompañando sus pasos con el debut.

Si es que todos sois campeones en estos tiempos de pandemia en los que vivimos.

Si necesitáis resolver dudas, solo debéis descolgar el teléfono y llamar al 648 802 361

 

Onte tivemos unha reunión de urxente  necesidade con A., a cuxo pai lle foi receitada recentemente insulina para o seu tratamento. A pobre necesitaba adestrarse nas técnicas de insulina e medición, xa que nunca as practicara e só recibira a orde de inxección e a receita de forma telefónica e nada máis.

Nestes casos é normal sentirse perdidos ante a nova realidade coa que temos que loitar, e  é inevitable sentirse un pouco sós  e pouco competentes. Como para todo, é necesario aprender sobre iso e adestrar, e especialmente,  atopar á persoas e profesionais que che guíen no proceso.

Desgraciadamente, a sanidade non está a pasar por bos momentos, pero nós podemos axudar a todos os que necesiten tempos de aprendizaxe, asesoramento e mans amigas.

Moito ánimo, para A. e para o seu pai, seguiremos en contacto permanente con eles, acompañando os seus pasos co debut.

Se é que todos sodes campións nestes tempos de pandemia nos que vivimos.

Se necesitades resolver dúbidas, só debedes descolgar o teléfono e chamar ao 648 802 361