[ssba-buttons]
10/03/2022

Ayer recibimos a U. y a su mujer para seguir guiándolos con el sensor Freestyle. Ahora ya conocemos cómo pedirlo y cómo colocarlo con la protección necesaria. A U. le está viniendo muy bien este eficiente aparatito con las alarmas conectadas, y se está dando cuenta de “los bailoteos” que su glucosa hace a ciertas horas del día. Si es que el Freestyle es como el Sherlock Holmes de la Diabetes, ¿y nosotros? Nosotros somos como el Doctor Watson que aprende y reacciona a lo revelado por el detective.

Elemental, querido Watson…

Seguidamente hemos conocido el caso de A., una trabajadora y mamá ocupada con diabetes Tipo 1 y sensor Freestyle 2, que ha decidido contactarnos y aprovechar todo lo que ofrece la asociación. Ella nos comenta que sufre el baile de san vito con su glucosa, y no se sabe arreglar para ajustar la insulina y para contar raciones. Durante el repaso de la técnica de inyección ha experimentado una hipoglucemia que solventó poco a poco, primero con gel de glucosa y luego con galletas. Si es que cuando tu Diabetes está todo el día en las nubes lo habitual es que acabe haciendo «cataplof». Asi que hay que tomar medidas antes para prevenir situaciones de riesgo, que para eso tenemos ese buen sensor.

Intentaremos ayudarla a normalizar esos picos de hiper e hipoglucemias e involucrar a la familia un poquito, por lo de pronto ya está apuntada al taller Glucoedúcate que haremos el viernes.

En estas situaciones lo fundamental es trabajar para aceptar lo que nos pasa y reconocer que es necesario buscar ayuda, así que enhorabuena a A. por dar el primer paso por si misma.

 

__

 

Onte recibimos a U. e á súa muller para  seguir guiándoos co sensor  Freestyle. Agora xa coñecemos como pedilo e como colocalo coa protección necesaria. A U. está a virlle moi ben este eficiente  aparatito coas alarmas conectadas, e estase dando conta de “os  bailoteos” que a súa glicosa fai a certas horas do día. Se é que o  Freestyle é como o  Sherlock Holmes da Diabetes, e nós? Nós somos como o Doutor Watson que aprende e reacciona ao revelado polo detective.

Elemental, querido Watson…

Seguidamente coñecemos o caso de A., unha traballadora e mamá ocupada con diabetes Tipo 1 e sensor  Freestyle 2, que decidiu contactarnos e aproveitar todo o que ofrece a asociación. Ela coméntanos que sofre o baile de  san  vito coa súa glicosa, e non se sabe arranxar para axustar a insulina e para contar racións. Durante o repaso da técnica de inxección experimentou unha  hipoglucemia que liquidou aos poucos, primeiro con xel de glicosa e logo con galletas. Se é que cando a túa Diabetes está todo o día nas  nubes o habitual é que acabe facendo » cataplof».  Asi que hai que tomar medidas antes para previr situacións de risco, que para iso temos ese bo sensor.

Tentaremos axudala a normalizar eses picos de  hiper e  hipoglucemias e involucrar á familia un pouquiño, polo de súpeto xa está apuntada ao taller  Glucoedúcate que faremos o venres.

Nestas situacións o fundamental é traballar para aceptar o que nos pasa e recoñecer que é necesario buscar axuda, así que parabén a A. por dar o primeiro paso por se mesma.