[ssba-buttons]
25/04/2018

 

Onte, 24 de abril, convocouse unha concentración en madrid para reivindicar a falta de actuacións para o colectivo diabético por parte do goberno e na cal estiveron representadas moitas organizacións de diferentes partes do país. Dando voz á Federación Galega acudimos nos, Auria, xunto á Asociación Ferrolterra e a Asociación Compostelana, sempre dispostos a movernos onde se nos chame por e para a causa diabética- E como todo movemento, ten resposta: o pleno do Consello Interterritorial de sanidade aprobou o Sistema Flash FreeStyle Libre de monitorización de glicosa para menores diabéticos. Aínda así con esta boa noticia, seguiremos loitando para que as prestacións que se alcancen sexan para toda a poboación por igual, indistintamwnte de súa idade e sempre adaptadas a cada situación persoal.

 

Foi e é de destacar a grande unidade das organizacións diabéticas españolas e os esforzos que imprimen en todos os seus actos para poder logras o cambie efectivo e consensuado.

 

Con esta cahesión por bandeira manifestamos que esto non acaba aquí, xuntos estamos preparando o próximo paso para a comunidade diabética. Invitámovos a sumaros a nosa loita, que tamén é a vosa.

 

Deixámosmos os enlaces dalguns medios de comunicación que se fixeron eco da concentración e unhas fotos. 

___

 

Ayer 24 de abril, se convocó una concentración en Madrid para reivindicar la falta de actuaciones hacia el colectivo diabético por parte del gobierno y en la cual estuvieron representadas muchas organizaciones de diferentes partes del país. Dando voz a la Federación Gallega acudimos nosotros, Auria, junto a la Asociación Ferrolterra y a  la Asociación Compostelana, siempre dispuestos a movernos a donde se nos llame por y para  la causa diabética. Y como todo movimiento, tiene respuesta: el pleno del Consejo Interterritorial de Sanidad ha aprobado el Sistema Flash FreeStyle Libre de monitorización de glucosa para menores diabéticos. Aún con esta buena noticia, seguiremos luchando para que las prestaciones que se alcancen sean para toda la población por igual, indistintamente  de su edad y siempre adaptadas a cada situación personal.

 

Ha sido y es de destacar la gran unidad de las organizaciones diabéticas  españolas y los esfuerzos que imprimen en todos sus actos para poder lograr el cambio efectivo y consensuado.

 

Con  esta cohesión por bandera manifestamos que esto no acaba aquí, juntos estamos preparando el próximo paso para la comunidad diabética. Os invitamos a sumaros a nuestra lucha, que también es la vuestra.

 

Os dejamos  los enlaces a algunos medios de comunicación que se hicieron eco de la concentración y unas fotos.

https://www.redaccionmedica.com/secciones/pacientes/los-pacientes-con-diabetes-hemos-pedido-a-la-ministra-reunirnos-30-veces–6283

https://www.actasanitaria.com/la-federacion-diabetes-reclama-ante-ministerio-sanidad-una-asistencia-calidad/

https://www.consalud.es/pacientes/los-pacientes-diabetes-denuncian-interterritorial-abandono-colectivo_49736_102.html

 

FOTOS