É una gozada poder ver como cativos e maiores se animan a correr todos os anos na San Martiño, e máis pracer é poder participar nese esforzó e ilusión. Este ano tivemos, coma levamos facendo durante algún anos, dúas mesas de avituallamiento con enfermeiras para poder axudar ás persoas con Diabetes o a calqueira que se lle fixera costa arriba algún tramo da carreira.
Grazas a Froitas Mavaz, Auga de Sousas, Diabalance e a Ángel, un dos nosos soios, que non dubidou en regalarnos mazás para os/as corredores/as.
Ata o próximo ano, deportistas!!!
__
Es increible poder ver como pequeños y mayores se animan a correr todos los años en la San Martiño, y más placer es poder participar en ese esfuerzo e ilusión. Este año tuvimos, como llevamos haciendo durante algunos años atrás, dos mesas de avituallamiento con enfermeras para poder ayudar a personas con Diabetes o a cualquiera que se le hiciera cuesta arriba algún tramo de la carrera.
Gracias a Frutas Mavaz, Agua de Sousas, Diabalance y a Ángel, uno de nuestros socios, que no dudó en regalarnos manzanas para los/las corredores/as.
Hasta el próximo año, deportistas!!!