23/05/2022

El domingo por la mañana pasó algo especial en Ourense: nuestra Andaina urbana por la celebración de los 20 aniversario.

Empezamos repartiendo nuestros kits de Andaina: camiseta, agua y suplemento. Gracias a Pablo G. Vivanco y a Orixe por hacer posible uniformarnos con estas camisetas de los 20 años. También nuestro mayor agradecimiento a unos colaboradores que siempre están cuando se les llama: Agua Sousas.

Algunos participantes, en especial los más pequeños, fueron obsequiados con el muñequito Diguan y mochilas Diguan, gracias a la colaboración de Sanofi. Quedaron super contentos.

Por unas horas fuimos una marea de personitas dulces y no tan dulces, pero comprometidas, que se unieron para un objetivo común, visibilizar a la asociación. Creedme que lo hicimos, fuimos alrededor de 100 personas por la calle.

Una actividad alegre con nuestros amigos y vecinos, con grupos como Taboadela Bike (con el cual intercambiamos camisetas) y Telefónica, que vinieron a ofrecernos sonrisas y apoyo. Todos sois geniales.

Hubo algunas glucemias caprichosas, que se fueron solucionando de mano de nuestra Marisa.

El tiempo no fue muy duro con nosotros, nos respetó a pesar de algunos momentitos de lluvia, que, todo sea decirlo, se agradeció.

Por último, es obligatorio mencionar a los que nos han dado la confianza necesaria para poder guiarlos a todos con la tranquilidad que se merece: Protección Civil. Habéis parado la ciudad para nosotros y utilizado todas las herramientas posibles para hacer que fluyera la gente. Gracias por ponérselo fácil a las asociaciones, gracias por estar ahí en todo momento, vuestra ayuda es inestimable y no nos cansamos de repetirlo.

Esperamos que disfrutéis mucho  de las fotos y ¡estad preparados para la próxima!

Esta actividad está subvencionada por el Ayuntamiento de Ourense.

 

___

 

O domingo pola mañá pasou algo especial en Ourense: a nosa  Andaina urbana pola celebración do 20 aniversario.

Empezamos repartindo os nosos kits de  Andaina: camiseta, auga e suplemento. Grazas a Pablo García  Vivanco e a  Orixe  Publicidade e  Comunicacion por facer posible  uniformarnos con estas camisetas dos 20 anos. Tamén o noso maior agradecemento a uns colaboradores que sempre están cando se lles chama: Augas de  Sousas

Algúns participantes, en especial os máis pequenos, foron obsequiados co bonequiño  Diguan e mochilas  Diguan, grazas á colaboración de  Sanofi . Quedaron  super contentos.

Por unhas horas fomos unha marea de  personitas doces e non tan doces, pero comprometidas, que se uniron para un obxectivo común, visibilizar á asociación. Crédeme que o fixemos, fomos ao redor de 100 persoas pola rúa.

Unha actividade alegre cos nosos amigos e veciños, con grupos como Taboadela  Bike (co cal intercambiamos camisetas) e o grupo de maiores de Telefónica, que viñeron ofrecernos sorrisos e apoio. Todos sodes xeniais.

Houbo algunhas  glucemias caprichosas, que se foron solucionando de man de nosa Marisa.

O tempo non foi moi duro connosco, respectounos a pesar dalgúns  momentitos de choiva, que, todo sexa dicilo, agradeceuse.

Por último, é obrigatorio mencionar aos que nos deron a confianza necesaria para poder guialos a todos coa tranquilidade que se merece: Protección Civil  PC Ourense . Parastes a cidade para nós e utilizado todas as ferramentas posibles para facer que fluíse a xente. Grazas por poñerllo fácil ás asociacións, grazas por estar aí en todo momento, a vosa axuda é inestimable e non nos cansamos de repetilo.

Esperamos que  gocedes moito das fotos e estade preparados para a próxima!

Esta actividade está subvencionada polo Concello de Ourense.