06/06/2022

La semana pasada Barbadás dio un paso adelante por preocuparse por la salud de sus ciudadanos y organizó una jornada especial de asociaciones y grupos, el Paseo de la Salud, una segunda edición más extensa y con más animación.

No fuimos menos y nos sumamos a los diferentes colectivos, primero con una charla el día 30 de mayo en las instalaciones del Ayuntamiento con nuestra enfermera Marisa. La charla educativa fue un éxito para nosotros, con 30 personas en sala. Como siempre, Marisa explicó de forma clara y visual los aspectos más importantes a tener en cuenta para descubrir y llevar en ristre a esa dulce compañera de viaje, rebelde y voluble.

Gracias por ese poder de convocatoria, estamos muy muy contentas.

El viernes 3 de junio volvimos a Barbadás pero esta vez a la calle a hacer mediciones. Allí estaban nuestra Vice margarita y dos de nuestras amigas y enfermeras que son como dos soles: Marta y Tere. Junto a otros voluntarios que se fueron pasando durante el día.

Estuvo un día pasado por agua pero la lluvia nos respetó bastante, y… ¡LAS MEDICIONES NUNCA PARAN!

Gran trabajo por parte de la organización, por dar voz al movimiento del asociacionismo sanitario. No nos olvidéis para la tercera edición, ¡estamos listos!

 

___

 

A semana pasada Barbadás deu un paso adiante por preocuparse pola saúde dos seus cidadáns e organizou unha xornada especial de asociacións e grupos, o Paseo da Saúde, unha segunda edición máis extensa e con máis animación.

Non fomos menos e sumámonos aos diferentes colectivos, primeiro cunha charla o día 30 de maio nas instalacións do Concello coa nosa enfermeira Marisa. A charla educativa foi un éxito para nós, con 30 persoas en sala. Como sempre, Marisa explicou de forma clara e visual os aspectos máis importantes a ter en conta para descubrir e levar en  ristre a esa doce compañeira de viaxe, rebelde e  voluble.

Grazas por ese poder de convocatoria, estamos moi moi contentas.

O venres 3 de xuño volvemos a Barbadás pero esta vez á rúa para facer medicións. Alí estaban nosa  Vice margarida e dúas das nosas amigas e enfermeiras que son como dous soles: Marta e Tere. Xunto a outros voluntarios que se foron pasando durante o día.

Estivo un día pasado por auga pero a choiva respectounos bastante, e… As MEDICIÓNS NUNCA PARAN!

Gran traballo por parte da organización, por dar voz ao movemento do asociacionismo sanitario. Non nos esquezades para a terceira edición, estamos listos!